26 & 29/12/2016: Επαναλαμβανόμενος ρατσισμός, ξενοφοβία, ισλαμοφοβία και καθύβριση του Ισλάμ από Τάκη Θεοδωρόπουλο στην “Καθημερινή”

Τα ακόλουθα δύο άρθρα του Τάκη Θεοδωρόπουλου ορθά χαρακτηρίστηκαν από πολλούς/ες σχολιαστές/τριες ρατσιστικά, ξενοφοβικά και ισλαμοφοβικά ενώ περιέχουν και δημόσια και κακόβουλη καθύβριση του Ισλάμ.

Η γενίκευση και υπεραπλούστευση πως υπάρχουν σε ολόκληρες κατηγορίες του μεταναστευτικού πληθυσμού παραβατικές συμπεριφορές είναι ρατσισμός και ξενοφοβία (με τη μορφή της δημόσιας υποκίνησης τουλάχιστον μίσους): “Η πέραν της πλατείας Αμερικής περιοχή είναι γεμάτη από Αφρικανούς της υποσαχαρίου Αφρικής. Πώς ζουν όλοι αυτοί; Πού εργάζονται; Πορνεία και ναρκωτικά, σου λένε οι κάτοικοι. Όλη μέρα τους βλέπεις να συνομιλούν ή να καβγαδίζουν μεταξύ τους.” Οι χαρακτηρισμοί “αδέσποτος Αφγανός” και “καρκίνος” για την κατηγορία αυτών των μεταναστών/τριών είναι επίσης ρατσιστικοί και ξενοφοβικοί. Όπως επισημαίνει και η Ξένια Κουναλάκη “Σύμφωνα με τα στοιχεία της αστυνομίας, το πρώτο εξάμηνο του 2016 τα αδικήματα που αφορούν σεξουαλική εκμετάλλευση μειώθηκαν σημαντικά σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015, του 2014 και του 2013, ενώ στον τομέα της διακίνησης ναρκωτικών ο αριθμός των δραστών που είναι ημεδαποί είναι συστηματικά πενταπλάσιος σε σύγκριση με τους αλλοδαπούς.”

Στο δεύτερο άρθρο του  κατ’ αρχήν αυτοεπιβεβαιώνει το ρατσιστικό κίνητρο: “Ρατσιστής δεν είναι όποιος ενοχλείται από τον γείτονά του επειδή πετάει τα σκουπίδια από το μπαλκόνι και είναι μαύρος. Δεν πάει να είναι μαύρος, άσπρος ή ριγέ. Το θέμα είναι ότι πετάει τα σκουπίδια από το παράθυρο.” Αν -και καλώς- ενοχλείται από αυτόν/ήν που πετάει τα σκουπίδια από το μπαλκόνι ανεξάρτητα από την εθνοτική του/της ταυτότητα, ποιος είναι ο λόγος να αναφερθεί σε αυτή όταν είναι μειονοτική αν όχι για να τη θεωρήσει υπεύθυνη της παραβατικής συμπεριφοράς; Στη συνέχεια θεωρεί πως οι μετανάστες/τριες χωρίς έγγραφα “δεν μπορούν να ενταχθούν στους κανόνες της δικής μας ζωής” άλλη μια ρατσιστική γενίκευση, αφού στην Ελλάδα που από τις αρχές της δεκαετίας του 1990 δέχθηκε περισσότερους από 2 εκατομμύρια αλλοδαπούς/ές χωρίς άδειες εισόδου ελάχιστοι/ες είχαν παραβατική συμπεριφορά, σχεδόν στα ίδια ποσοστά με τους Έλληνες και τις Ελληνίδες. Το κυριότερο όμως είναι η δημόσια και κακόβουλη καθύβριση του Ισλάμ: “Το Ισλάμ όμως, φανατικό ή λιγότερο φανατικό, δεν ανέχεται καμία θρησκεία και κανέναν πολιτισμό που δεν αποδέχεται τις αρχές του.” Υπενθυμίζεται πως στην Ελλάδα ζουν δεκάδες χιλιάδες μουσουλμάνοι/ες σε Θράκη και Δωδεκάνησα, από την εποχή που οι περιοχές αυτές ενσωματώθηκαν στο ελληνικό κράτος, οι οποίοι/ες δεν έχουν δείξει κανένα ίχνος δυσανεξίας προς τον κυρίαρχο πολιτισμό της χώρας -ο οποίος αντίθετα έχει κατά καιρούς δείξει δυσανεξία προς αυτούς. Ζουν επίσης εδώ και δεκαετίες δεκάδες χιλιάδες Πακιστανών και Αιγύπτιων και άλλων μουσουλμάνων μεταναστών/τριών καθώς επίσης μετά το 1990 μερικές εκατοντάδες χιλιάδες Αλβανών μουσουλμάνων μετανάστες/τριών που επίσης δεν έχουν δείξει ίχνος δυσανεξίας -πιθανότατα με ελάχιστες εξαιρέσεις. Άρα και μόνο η ελληνική εμπειρία καθιστά βλάσφημη την αναφορά στο  Ισλάμ. Η απόδοση ευθύνης στο Ισλάμ για την ισλαμοφασιστική βία και τρομοκρατία είναι το ίδιο απαράδεκτη με την απόδοση ευθύνης στην αριστερά για την αριστεροφασιστική βία και τρομοκρατία και στον ελληνικό εθνικισμό για την ακροδεξιά έως ναζιστική βία και τρομοκρατία.

Επειδή ήταν τόσο ρατσιστικό το δεύτερο κείμενο του Τάκη Θεοδωρόπουλου, στέλεχος της Χρυσής Αυγής έκανε εκτενέστατη λογοκλοπή του σε σχετικό κείμενό του που αναδημοσιεύεται στο τέλος.


Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ - KATHIMERINIΤάκης Θεοδωρόπουλος  ΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

Η Αθήνα δεν είναι πολυπολιτισμική

26.12.2016

Τι εννοούμε όταν λέμε πολυπολιτισμική κοινωνία, ή πολυπολιτισμική πόλη; Ας πάρουμε, για παράδειγμα, τη Γαλλία. Εκεί η σύνθεση που οδήγησε στη θεωρία της πολυπολιτισμικότητας στηρίχθηκε στο αποικιοκρατικό της παρελθόν. Πληθυσμοί της πρώην αυτοκρατορίας, από το Βιετνάμ ακόμη έως την Αλγερία, πληθυσμοί που μιλούσαν γαλλικά ως επί το πλείστον, συνέρρευσαν στο πρώην μητροπολιτικό κέντρο για να ενταχθούν στην κοινωνία του. Το πρώτο και βασικό στοιχείο της ένταξης ήταν η προσφορά εργασίας. Υπήρχε η άποψη πως αν η κοινωνία εξασφαλίσει ένα στοιχειώδες επίπεδο ευημερίας η ένταξη θα λειτουργούσε παραμερίζοντας τα όποια χάσματα, κυρίως τα θρησκευτικά. Είναι μάλλον προφανές ότι η θεωρία αποδείχθηκε φενάκη. Τα παρισινά προάστια, που μετατράπηκαν σε γκέτο, έγιναν καύσιμη ύλη για το επιθετικό Ισλάμ και τον πόλεμο που κήρυξε κατά του Δυτικού Πολιτισμού.

Η πολιτική συζήτηση που ξέσπασε το καλοκαίρι γύρω από το «μπουρκίνι» είναι η απόδειξη πως τα ρήγματα παραμένουν ενεργά ακόμη και στο εσωτερικό μιας κοινωνίας που επαίρεται πως είναι πολυπολιτισμική. Η στρατολόγηση Γάλλων πολιτών από το Ισλαμικό Κράτος αποδεικνύει ότι ο ιμάμης της γειτονιάς μπορεί να είναι ισχυρότερος από τον δάσκαλο του εκκοσμικευμένου σχολείου. Και το Κοράνι υπερισχύει του Μπαλζάκ. Η γαλλική ταυτότητα, «ευτυχής» κατά τον Αλέν Ζιπέ ή «όχι», υπονομεύεται από τις ενοχές που καλλιεργεί ο πολιτισμικός σχετικισμός στην ψυχή του Δυτικού ανθρώπου. Ας μην ξεχνάμε πως επί μερικές δεκαετίες η ίδια η έννοια της «εθνικής ή πολιτισμικής ταυτότητας» ήταν απαγορευμένη για τον κυρίαρχο στην Ευρώπη προοδευτικό λυρισμό. Η Ελλάδα δεν είχε αποικίες. Είχε ελληνικές κοινότητες εκτός συνόρων, οι οποίες αναγκάστηκαν να ενταχθούν βιαίως στην ελληνική επικράτεια. «Βιαίως», κοινώς με τις χειρότερες δυνατές προϋποθέσεις. Παρ’ όλ’ αυτά, αποδέχθηκαν την ένταξή τους στους κανόνες μιας πολιτείας η οποία τους χρωστούσε, εν πολλοίς, τον ξεριζωμό τους. Μιλούσαν την ίδια γλώσσα, μοιράζονταν την ίδια Ιστορία και πίστευαν στον ίδιο Θεό. Γι’ αυτό όταν ακούω ότι οι κάτοικοι της Λέσβου περιέθαλψαν τους πρόσφυγες και τους μετανάστες επειδή είχαν κι αυτοί εμπειρία της προσφυγιάς το ακούω ως ιστορικό ανέκδοτο. Ομως λέγεται στα σοβαρά. Ο δημοσιογραφικός λυρισμός ταυτίζεται στις επιδόσεις του με τον προοδευτικό.

Οσοι ήρθαν στη χώρα μας με το πρώτο κύμα μετανάστευσης, εξόριστοι του σοσιαλιστικού παραδείσου, εντάχθηκαν στην ελληνική κοινωνία, παρά την απειρία της και τις δικαιολογημένες έως ένα σημείο αντιστάσεις της. Εργάστηκαν, έκαναν περιουσίες, αγόρασαν διαμερίσματα και έστειλαν τα παιδιά τους σχολείο. Ο φίλος μου ο Γιάννης, όταν του είπα ότι τον είδα στον ΣΚΑΪ επειδή το περίπτερό του είναι δίπλα στο Everest όπου έγινε η έκρηξη, με ρώτησε μόνον αν τα ελληνικά του είναι καλά, κι αν έκανε κανένα λάθος. Θυμάμαι ακόμη τη δεκαεξάχρονη τότε Ντίνα, σε ένα σχολείο στην Καλαμάτα, που είχε γεννηθεί στην Αλβανία, ήταν η πρώτη μαθήτρια και ο πατέρας της παραπονιόταν στην καθηγήτρια ότι δεν διαβάζει αρκετά. Ηθελε να σπουδάσει φυσικομαθηματική και της άρεσε η ποίηση του Καββαδία.

Ανάμεσά τους υπήρχε και υπόκοσμος; Μαφίες και πορνεία; Ελάτε τώρα. Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω.

Η μετανάστευση από τις πρώην χώρες του Σιδηρού Παραπετάσματος δεν έκανε την ελληνική κοινωνία πολυπολιτισμική, εν πάση περιπτώσει όπως αντιλαμβάνεται την πολυπολιτισμικότητα η Δυτική Ευρώπη. Δεν κάνουν την ελληνική κοινωνία πολυπολιτισμική ούτε τα κύματα των προσφύγων και οικονομικών μεταναστών που την έχουν πλημμυρίσει τα τελευταία χρόνια. Το εστιατόριο «Cabul» που άνοιξε απέναντι ακριβώς από τη βίλα Αμαλία, για την οποία ξοδεύτηκαν εκατομμύρια, έχει την ίδια σχέση με την πολυπολιτισμικότητα όση έχει ένα μιούζικαλ του Δαλιανίδη με τον Gene Kelly. Αλλο πολυπολιτισμική πόλη, όπως το Παρίσι ή το Λονδίνο, και άλλο πόλη όπου έχουν συρρεύσει πολλοί μετανάστες οι οποίοι ούτε να αποδεχθούν τους κανόνες της θέλουν, ούτε να ενταχθούν στη ζωή της μπορούν. Ευλόγως θα απορήσετε: μα για ποιους κανόνες μιλάς; Αυτούς που πρώτοι εμείς γράφουμε στα παλαιότερα των υποδημάτων μας;

Η πέραν της πλατείας Αμερικής περιοχή είναι γεμάτη από Αφρικανούς της υποσαχαρίου Αφρικής. Πώς ζουν όλοι αυτοί; Πού εργάζονται; Πορνεία και ναρκωτικά, σου λένε οι κάτοικοι. Ολη μέρα τους βλέπεις να συνομιλούν ή να καβγαδίζουν μεταξύ τους. Γύρω από την πλατεία Βικτωρίας έχουν ανοίξει καταστήματα «μεταναστευτικού ενδιαφέροντος» – κινητά μεταχειρισμένα, ψιλικατζίδικα με δύο πορτοκαλάδες, καφενεία. Ποια είναι η πελατεία τους; Οι 300.000 αδήλωτοι μετανάστες του κ. Μουζάλα;

Φίλε, Γιώργο Καμίνη. Σε άκουσα να αποκαλείς την Αθήνα «πολυπολιτισμική πόλη». Λυπάμαι πολύ, αλλά η Αθήνα δεν είναι πολυπολιτισμική. Είναι μια πόλη με πολλούς μετανάστες, περισσότερους από όσο μπορούν να αντέξουν οι χαλαρές δομές της και οι ανύπαρκτοι κανόνες τους. Και όσο κι αν σου συμπαρίσταμαι στη διένεξή σου με τον ανεκδιήγητο Τόσκα –επιτέλους άκουσα τη φωνή σου–, το πρόβλημα της Αθήνας δεν είναι μόνον πρόβλημα αστυνομίας.

Η υπερκατανάλωση της πολιτικής ορθότητας βλάπτει σοβαρά την κοινωνική υγεία. Ας αφήσουμε για λίγο κατά μέρος τα ανθρωπιστικά δάκρυα που μας φέρνει ο αδέσποτος Αφγανός και ας αναρωτηθούμε ποιος είναι αυτός ο άνθρωπος, πού κοιμάται τη νύχτα και πού βρίσκει φαγητό. Κι ας μην ξεχνάμε ότι πολλά άτυπα κύτταρα κάνουν έναν βαρβάτο καρκίνο.


Επειδή το κυριακάτικο σημείωμά μου για την Αθήνα ξεσήκωσε τις συνήθεις αντιδράσεις ενθουσιασμού στην προοδευτική κοινή γνώμη αισθάνθηκα την ανάγκη, ημέρες που είναι, να μην τους αφήσω μόνους τους. Η μελίρρυτος σκέψη τους κινδυνεύει να τους λιγώσει σαν υπερκατανάλωση μελομακάρονων.

Πρώτον: Η σχέση της Αθήνας με τις πολυπολιτισμικές πόλεις που γνωρίζω είναι ίδια με τη σχέση του χριστουγεννιάτικου στολισμού της πλατείας Εξαρχείων με τον στολισμό του Λονδίνου ή της Νέας Υόρκης. Βέβαια, αν η μόνη εμπειρία του σύγχρονου κόσμου που διαθέτεις είναι η ζωή στην πλατεία Εξαρχείων είναι φυσικό να θεωρείς πως αυτό είναι το φυσιολογικό. Εντέλει είναι ζήτημα παιδείας.

Δεύτερον: Ρατσιστής είναι όποιος κρίνει τους ανθρώπους βάσει της φυλής στην οποίαν ανήκουν ή βάσει του χρώματος του δέρματός τους, άντε και σε ακραίες περιπτώσεις βάσει του φύλου τους – σεξορατσισμός. Ρατσιστής δεν είναι όποιος ενοχλείται από τον γείτονά του επειδή πετάει τα σκουπίδια από το μπαλκόνι και είναι μαύρος. Δεν πάει να είναι μαύρος, άσπρος ή ριγέ. Το θέμα είναι ότι πετάει τα σκουπίδια από το παράθυρο. Το πρόβλημα με τον πληθυσμό των αδήλωτων, κοινώς παράνομων μεταναστών, είναι ότι είναι αδήλωτοι, κοινώς παράνομοι, άρα δεν μπορούν να ενταχθούν στους κανόνες της δικής μας ζωής – σιγά τους κανόνες θα μου πείτε. Είναι Αφγανοί, Πακιστανοί; Αδιάφορο. Ας είναι και Καλαματιανοί – φιλιά στην ωραία Καλαμάτα. Αν κυκλοφορούν χωρίς στοιχεία ταυτότητας είναι «άτυπα» κύτταρα. Αν όμως θεωρείται φυσιολογικό να κυκλοφορούν στους δρόμους οχήματα χωρίς πινακίδες και να πετάς τα σκουπίδια από το παράθυρο τότε γιατί να σε ενοχλήσει ο πληθυσμός των αδήλωτων; Εντέλει είναι ζήτημα κοινωνικής παιδείας.

Τρίτον: Δεν είναι όλες οι θρησκείες ίδιες, όπως δεν είναι και όλοι οι πολιτισμοί ίδιοι. Μπορεί ο Χριστιανισμός να πέρασε από την Ιερά Εξέταση όμως την έχει αφήσει στα ντουλάπια της Ιστορίας του. Το Ισλάμ όμως, φανατικό ή λιγότερο φανατικό, δεν ανέχεται καμία θρησκεία και κανέναν πολιτισμό που δεν αποδέχεται τις αρχές του. Κι αυτό τον 21ο αιώνα όταν η Δύση υπερασπίζεται την ανεξιθρησκεία και την πολιτισμική ανοχή. Oταν οι δυτικές κοινωνίες μιλούν για πολυπολιτισμική σύνθεση δεν εννοούν τον Πολωνό ή τον Ελληνα που μπορεί μεν να προέρχονται από άλλα έθνη αλλά είναι παιδιά του ευρωπαϊκού πολιτισμού. Εννοούν κατά κύριο λόγο τους μουσουλμάνους. Oταν όμως έχεις μάθει να παπαγαλίζεις ότι η θρησκεία είναι το όπιο του λαού, φυσικό είναι να μην καταλαβαίνεις ούτε λέξη από όλα αυτά. Εντέλει είναι ζήτημα γενικής παιδείας, ή κοινής αγραμματοσύνης.

Τέταρτον: Η τρομοκρατία δεν είναι τηλεοπτική σειρά. Κάποιοι οργανώνουν μαζικές δολοφονίες και κάποιοι τις εκτελούν. Ποια είναι τα κίνητρά τους; Η εκδίκηση; Ο θρησκευτικός φανατισμός; Σημασία έχει ότι τα θύματά τους είναι άνθρωποι και το μόνο έγκλημα που έκαναν είναι ότι θέλουν να ζήσουν με τον τρόπο που επέλεξαν εκείνοι και όχι με τον τρόπο που θέλουν να τους επιβάλουν οι δολοφόνοι τους. Δεν θέλουν να προσκυνήσουν στο τέμενος. Θέλουν μουσική στο Bataclan. Oποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό είναι απλώς βλαξ – με την πολιτική σημασία του όρου που λένε, η οποία συνήθως ταυτίζεται με την απλή καθημερινή.

Υπάρχουν οι χρήσιμοι ηλίθιοι. Υπάρχουν κι οι άχρηστοι. Oταν σου λείπει η γενική και η κοινωνική παιδεία τότε συγκαταλέγεσαι στους δεύτερους.



gramatidis-gia-theodoropoulo-27-12-2016

 Πηγή


Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ - KATHIMERINIΞένια Κουναλάκη ΞΕΝΙΑ ΚΟΥΝΑΛΑΚΗ

Διάβασα το κυριακάτικο άρθρο του Τάκη Θεοδωρόπουλου, στο οποίο αποφαίνεται ότι «η Αθήνα δεν είναι πολυπολιτισμική». Το βασικό επιχείρημά του είναι πως η Ελλάδα δεν διέθετε αποικίες, όπως η Γαλλία, και γι’ αυτό οι δικοί μας μετανάστες είναι αδύνατο να ενταχθούν στις χαλαρές δομές της χώρας. Είναι άλλωστε χειρότεροι μετανάστες από τους άλλους, γιατί είναι αδέσποτοι (έτσι τους αποκαλεί) και «παρ-άτυποι» (δεν του αρέσει του Τάκη Θεοδωρόπουλου η πολιτική ορθότητα και γι’ αυτό προβαίνει σε έναν ατυχή και κάπως ανατριχιαστικό παραλληλισμό με τα άτυπα κύτταρα και τον καρκίνο). Γράφει μάλιστα περίπου ως αξίωμα ότι οι Αφρικανοί μετανάστες της πόλης ασχολούνται (όλοι;) με την πορνεία και τα ναρκωτικά. Αντίθετα, είναι πολύ γλυκός και επιεικής με τους Αλβανούς, επειδή στη δεκαετία του ’90 είχε γνωρίσει τη δεκαεξάχρονη τότε Ντίνα, η οποία ήθελε να σπουδάσει φυσικομαθηματική και της άρεσε η ποίηση του Καββαδία. Τη δεκαετία του ’90 δεν υπήρχε, όμως, αυτή η εξιδανικευμένη εικόνα για τους Αλβανούς. «Δεν θα γίνεις Ελληνας ποτέ, Αλβανέ», ήταν ένα από τα δημοφιλή συνθήματα και όχι μόνο σε ακροδεξιούς κύκλους, αλλά και σε πιο μετριοπαθή περιβάλλοντα. Την πρώτη δεκαετία της νέας χιλιετίας, όχι πολύ παλιά δηλαδή, Αλβανοί σημαιοφόροι μαθητές, όπως ο Οδυσσέας Τσενάι, δέχονταν επιθέσεις επειδή τολμούσαν να ακουμπήσουν την ελληνική σημαία. Δόθηκαν μάχες τότε όχι μόνο για τέτοιου είδους επουσιώδη, συμβολικά ζητήματα, αλλά και για τον νόμο περί ιθαγενείας, ώστε να μπορούν τα παιδιά μεταναστών που μετέχουν της ελληνικής παιδείας να μην αισθάνονται μονίμως ξένα στη χώρα όπου μεγαλώνουν. Τα προσφυγόπουλα που επισκέπτονται από φέτος τα ελληνικά σχολεία, στο πλαίσιο της προσπάθειας να μην ιδρυματοποιηθούν σε κάποιον απομακρυσμένο καταυλισμό, θα μάθουν γρήγορα την ελληνική γλώσσα, θα μεγαλώσουν εδώ, θα ερωτευτούν, θα κάνουν παιδιά με τη σειρά τους, θα γίνουν Ελληνες φορολογούμενοι πολίτες, θα βοηθήσουν το ασφαλιστικό σύστημα να μην καταρρεύσει, θα συνδράμουν στην αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας. Κάποιοι θα γίνουν αθλητές, επιστήμονες και πολιτικοί. Κάποιοι θα γίνουν εγκληματίες, συνάδελφοι ανθρώπων που είχαν Ελληνες γονείς και προγόνους. Αυτή είναι η έννοια της πολυπολιτισμικής κοινωνίας.

Η αρχή του ρατσισμού είναι οι γενικεύσεις και υπεραπλουστεύσεις. Βασίζονται σε εμπειρικές παρατηρήσεις (η 16χρονη Ντίνα, «πορνεία και ναρκωτικά, σου λένε οι κάτοικοι») και όχι σε στοιχεία. Ο Τάκης Θεοδωρόπουλος βδελύσσεται την πολιτική ορθότητα, αλλά διολισθαίνει στο άλλο άκρο. Την αυθαιρεσία της μετα-αλήθειας, που βασίζεται στον ανεξήγητο φόβο και αψηφά τα στατιστικά στοιχεία. Σύμφωνα με τα στοιχεία της αστυνομίας, το πρώτο εξάμηνο του 2016 τα αδικήματα που αφορούν σεξουαλική εκμετάλλευση μειώθηκαν σημαντικά σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015, του 2014 και του 2013, ενώ στον τομέα της διακίνησης ναρκωτικών ο αριθμός των δραστών που είναι ημεδαποί είναι συστηματικά πενταπλάσιος σε σύγκριση με τους αλλοδαπούς.



papayannakis-gia-theodoropoulo-29-12-2016

Πηγή


[Στο ακόλουθο κείμενο με μπλε στοιχεία όσα έγραψε ο Τάκης Θεοδωρόπουλος και λογόκλεψε ο Θοδωρής Τσέλας στο σάιτ της Χρυσής Αυγής]

 antiracism__article

ΟΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ, ΟΙ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ

30/12/2016

Γράφει ο Θοδωρής Τσέλας

Λοιπόν, σε μια σειρά οι σκέψεις για να βγάλουμε άκρη.

Πρώτον – Ρατσιστής είναι όποιος κρίνει τους ανθρώπους βάσει της φυλής στην οποίαν ανήκουν ή βάσει του χρώματος του δέρματός τους, άντε και σε ακραίες περιπτώσεις βάσει του φύλου τους.
Βλέπει κανείς να υπάρχει κάποιο δείγμα ρατσισμού σήμερα απέναντι σε αυτούς τους ανθρώπους που κουβαλήθηκαν στην χώρα μας κατά δεκάδες χιλιάδες; Όχι…
Αντιθέτως, βλέπουμε, σε άπειρες περιπτώσεις, να αδικούνται οι Έλληνες, επειδή είναι Έλληνες, ή Χριστιανοί, ή λευκοί…
Και αυτό συμβαίνει στα νοσοκομεία, στις δημόσιες υπηρεσίες, στον ΟΑΕΔ και παντού!

Ένα παράδειγμα. Δηλαδή εσύ που διαφωνείς με όσα λέω, δεν βλέπεις κανέναν ρατσισμό στα λόγια του Μουζάλα, όταν λέει πως οι μετανάστες που ζουν σε κοντέινερ με τζάμπα ρεύμα, θα πάρουν 400 ευρώ ο καθένας, όσο δηλαδή είναι το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα, την στιγμή που εγώ αυτό το ρημαδοεγγυημένο εισόδημα δεν έχω δει ποτέ, ούτε ευρώ, ούτε το χρώμα του;

Δεύτερον – Ρατσιστής δεν είναι όποιος ενοχλείται από τον μαύρο ή άσπρο ή κόκκινο ή κίτρινο, που χέζει όπου βρει, επιτίθεται στις γυναίκες και στα παιδιά με σκοπό την ληστεία ή τον βιασμό, και θέλει να ζει με επιδόματα επειδή είναι ότι θέλει να είναι. Δεν πάει να είναι μαύρος, άσπρος ή ριγέ. Το θέμα είναι ότι κάνει την χώρα μου οίκο ανοχής  και ενοχλούμαι. Και άντε μετά φώναξε αστυνομία και άντε να βρεις το δίκιο σου. Που από την μια τους βάζουν μέσα, και από την άλλη οι διάφοροι νόμοι τους απελευθερώνουν για περαιτέρω δράση.

Όσον αφορά τώρα, τον πληθυσμό των αδήλωτων, κοινώς λαθρομεταναστών ή παράνομων μεταναστών αν σας αρέσει έτσι, είναι ότι είναι αδήλωτοι, κοινώς παράνομοι, άρα δεν μπορούν να ενταχθούν στους κανόνες της δικής μας ζωής – σιγά τους κανόνες θα μου πείτε – αλλά αυτούς έχουμε… Και μεις τους ακολουθούμε. Και το παλεύουμε καθημερινά. Ενώ εκείνοι όχι. Είτε είναι Αφγανοί, είτε Πακιστανοί, μου είναι αδιάφορο αν δεν τους ακολουθούν.

Αν κυκλοφορούν χωρίς στοιχεία ταυτότητας είναι «άτυπα» κύτταρα. Για κάποιους, μπορεί να θεωρείται φυσιολογικό να κυκλοφορούν κάποιοι χωρίς αληθινά στοιχεία ταυτότητας στους δρόμους ή οχήματα χωρίς πινακίδες και να βιάζουν όποτε το νοιώθουν σαν ανάγκη. Οκ. Αυτούς γιατί να τους ενοχλήσει ο πληθυσμός των αδήλωτων που δεν ξέρει κανείς γιατί διάολο πλαστογραφούν ταυτότητες νεκρών Σύριων στρατιωτών…;

Τρίτον – Αδερφέ, δεν είναι όλες οι θρησκείες ίδιες, αβρααμικές και όπως αλλιώς θέλει κάποιος να τις πει, όπως δεν είναι και όλοι οι πολιτισμοί ίδιοι.

Μπορεί ο Χριστιανισμός να πέρασε από την Ιερά Εξέταση, από το Βυζάντιο και την εξόντωση του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού όπως διατείνονται πολλοί, όμως τα έχει αφήσει στα ντουλάπια της Ιστορίας του όλα αυτά…

Το Ισλάμ όμως, είναι φανατικό σήμερα, και δεν ανέχεται καμία άλλη θρησκεία και κανέναν πολιτισμό που δεν αποδέχεται τις αρχές του.
Κι αυτό αδελφέ, τον 21ο αιώνα όταν η Δύση θέλει να υπερασπίζεται την ανεξιθρησκεία και την πολιτισμική ανοχή.

Γιατί όταν οι δυτικές κοινωνίες μιλούν για πολυπολιτισμική σύνθεση δεν εννοούν τον Πολωνό ή τον Έλληνα που μπορεί μεν να προέρχονται από άλλα έθνη αλλά είναι παιδιά του ευρωπαϊκού πολιτισμού.

ΌΧΙ!

Εννοούν κατά κύριο λόγο τους μουσουλμάνους.

Oταν όμως έχεις μάθει ρε φίλε να παπαγαλίζεις ότι «η θρησκεία είναι το όπιο του λαού», φυσικό είναι να μην καταλαβαίνεις ούτε λέξη από όλα αυτά που σου λέω και να συζητάμε στον αέρα… Εντέλει ξαναείναι ζήτημα γενικής παιδείας, ή κοινής αγραμματοσύνης…

Τέταρτον: Η τρομοκρατία δεν είναι ταινία με τον Τσακ Νόρις.

Κάποιοι οργανώνουν μαζικές δολοφονίες και κάποιοι τις εκτελούν. Ποια είναι τα κίνητρά τους; Η εκδίκηση; Ο θρησκευτικός φανατισμός; Σημασία έχει ότι τα θύματά τους είναι άνθρωποι δικοί μας, των δυτικών κοινωνιών, που το μόνο έγκλημα που έκαναν είναι ότι θέλουν να ζήσουν με τον τρόπο που επέλεξαν εκείνοι και όχι με τον τρόπο που θέλουν να τους επιβάλουν οι δολοφόνοι τους, οι οποίοι τις περισσότερες φορές, αν όχι όλες, είναι εκείνοι που είναι αδήλωτοι, ή εκείνοι που δεν εντάχθηκαν ποτέ στις κοινωνίες μας, ή εκείνοι που ζουν ανάμεσα μας, αλλά στην πραγματικότητα, το μόνο που θέλουν είναι να διαλύσουν τον τρόπο ζωής μας.

Και κοίτα μια σύμπτωση. Όλοι οι μακελάρηδες είναι μαύροι, ή μελαμψοί, από το Πακιστάν, το Αφγανιστάν και όλο το σκατο-ιστάν που κάποιοι με την αδιαφορία τους ή την ιδεοληψία τους άφησαν να μπαίνουν στη χώρα μας και στην Ευρώπη κατά εκατομμύρια.
Και τώρα σοκάρονται σε κάθε νέο μακελειό.

Και κάτι τελευταίο.

Διαφωνώ κάθετα με κάθε αριστεροδεξιοκεντρώο θολοκουλτουριάρη που λέει πως για 1000 κακούς δεν μπορούμε να αδικήσουμε 100.000 ή 1.000.000 καλούς.

Ξέρεις γιατί; Όχι γιατί είμαι χρυσαυγίτης και φασίστας όπως με λένε οι στενόμυαλοι που μιλούν χωρίς επιχειρήματα.

Αλλά γιατί όταν πας να κάνεις το καλό, τους δέχεσαι, τους δίνεις δυνατότητα να ζήσουν στην χώρα σου και μετά θρηνείς 100.000 ή 1.000.000 θύματα δικούς σου ανθρώπους, μεταξύ αυτών το παιδί σου κλπ εξαιτίας των 1000 κακών λαθρομεταναστών αυτό δεν είναι εξυπνάδα.

Είναι ηλιθιότητα αδελφέ και έγκλημα απέναντι στους δικούς σου ανθρώπους.
Κατάλαβες ή πρέπει να χτυπήσει το κακό και την δική σου πόρτα.;



Πράξη αρχειοθέτησης μηνυτήριας αναφοράς


3 thoughts on “26 & 29/12/2016: Επαναλαμβανόμενος ρατσισμός, ξενοφοβία, ισλαμοφοβία και καθύβριση του Ισλάμ από Τάκη Θεοδωρόπουλο στην “Καθημερινή”

  1. Κλέων Ι. 30/12/2016 / 10:12 pm

    Είναι απίστευτο.
    Πόσο πολύ άρεσαν οι ακραίοι παραλογισμοί του κ. Τάκη στον χρυσαβγίτικο υπόκοσμο.
    Πριν να διαβάσω το άρθρο του Τάκη είχα διαβάσει νωρίς το πρωί το χρυσαβγίτικο (και μου φάνηκε τυπικό-τυπικότατο ναζιστικό ρατσιστικό έμεσμα, ασφαλώς, τι άλλο;)
    Και διαβάζω τώρα και τα άρθρα του κ. Τάκη, και λέω μέσα μου ‘κάπου αλλού τα είδα αυτά σήμερα, ακριβώς έτσι, αυτούσια’.
    Ψάχνω λίγο και διαπιστώνω ότι διακεκριμένος χρυσαβγίτης αρθρογράφος έχει πάρει αυτούσια κομμάτια από το σκουπίδι του κ. Τάκη Θεοδωρόπουλου και τα ‘χει εντάξει στο δικό του σιχαμερό παραλήρημα.
    Μου φάνηκε εντυπωσιακό, δείτε και μόνοι σας πόσο αρμονικό είναι το ναζιστικό κείμενο με τα αυτούσια αποσπάσματα του κ. Τάκη.
    Θαρρείς και είναι αυθεντικοί χρυσαβγιτισμοί (ή μηπως είναι;)

    https://archive.is/Fvv4q#selection-141.9-141.183

    Νομίζω, το σωστό και το πρέπον θα ήταν τώρα ο κ. Τάκης να τους μηνύσει για λογοκλοπή.

    Like

  2. Lambros 03/01/2017 / 10:07 am

    οι τελευταίες αντιστάσεις στην ανθρωπιά είναι εφημερίδες όπως η καθημερινή που δίνουν βήμα σε θεωδωρόπουλους…. Η πολυπολιτισμικότητα είναι απόρροια της ανθρωπιάς, του ανθρωπισμού, της άρνησης στην φυλετική διάκριση… αλλά ο τυπάς είναι … μακάρι να ήταν μοναδικός. Τα κείμενά του είναι ασυλλόγιστα. Δεν έχουν συνέπεια από φράση σε φράση… δεν μπορώ παρά να συμπεράνω ότι η καθημερινή είναι αντάνθρωπη εφημερίδα

    Like

Leave a comment